Volgens Zalando was de keuze voor Lieke simpel: ‘De keuze is
op Lieke gevallen door haar veelzijdige kledingstijl. Deze past perfect bij het
veelzijdige karakter van ons aanbod en we zijn ervan overtuigd dat haar stijl
onze klanten zal inspireren. Daarnaast is Lieke met haar sympathieke
uitstraling een goede match met het image dat Zalando wil uitstralen.’
De keuze voor Zalando door Lieke was simpel. Ze kreeg
namelijk €50.000,- euro voor de eerste commercial. Ze kocht gelijk een Porsche
en zette haar oude BMW te koop. Want een BMW is meer voor mensen die reclames
doen voor Wehkamp. Die mensen die in zo’n vliegend karretje moeten zitten om de
kijkers te voorzien van een rondleiding in een online warenhuis.
Naast lieke is er in deze commercial ook een jongentje te
zien. Zalando zegt hierover; 'Met deze nieuwe commercial, waarin ook kinderen
een rol spelen, laten we zien dat Zalando de juiste fashion voor elke
gelegenheid biedt en het hele gezin bij ons kan slagen.' Deze koppeling snap ik niet helemaal. Nu wist
ik al dat Lieke het goed doet bij het mannelijk geslacht. Maar dat ze steeds jonger
worden was mij een ontgaan.
Binnenkort boort Lieke deze markt zelf aan. Over een maar
maanden zal ze zelf moeder worden en ik verwacht niet anders dan ook de kleine
in de merken van Zalando te zien.
0 reacties:
Een reactie posten