Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

donderdag 8 mei 2014

Lekker Hollands met Ilse Delange

19:25 Posted by Unknown , , No comments

Eerst hadden we Martine Bijl, die na jaren trouwe dienst stopte bij het oer Hollandse merk. Toen kwam Ronald Koeman. Die laten we zeggen, op totaal eigen wijze ‘goal’ op de markt moest brengen. Calm after the storm was daar Ilse Delange, die op het vliegtuig naar zuid Afrika werd gezet. Tussen de ‘oer Hollandse’ fruitbomen eten zeven Ilse ‘s Appelmoes, terwijl een kok uitlegt hoe je de appelmoes van HAK kan combineren.

De keuze voor Ilse was volgens HAK makkelijk. “Ilse DeLange past zeer goed bij de doelgroep van HAK. Ze komt op zowel mannen als vrouwen heel sympathiek over: bovendien is ze lekker Hollands, spontaan, nuchter en eerlijk”, aldus Nicole Freid, marketing directeur van de groentefabrikant.
Nu is iedereen (inclusief haar zes zusters) fan van Ilse. En naast dat ze natuurlijk lekker Hollands is, is de timing van HAK perfect. Want wie is er nu geen beter voorbeeld van Hollands dan de dame die ons land verdedigt tijdens het songfestival. De keuze is dan ook niet alleen gemaakt door het spontane uiterlijk van de Hollandse meid. Maar ook de hoeveelheid media aandacht naar Ilse tijdens het songfestival.


Ondanks dat ik Ilse een leuke keuze vind, had ik het ook niet erg gevonden als HAK zeven Waylons met appelmoes had laten verschijnen.



0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1