Eerst hadden we Martine Bijl, die na jaren trouwe dienst
stopte bij het oer Hollandse merk. Toen kwam Ronald Koeman. Die laten we zeggen,
op totaal eigen wijze ‘goal’ op de markt moest brengen. Calm after the storm was
daar Ilse Delange, die op het vliegtuig naar zuid Afrika werd gezet. Tussen de
‘oer Hollandse’ fruitbomen eten zeven Ilse ‘s Appelmoes, terwijl een kok
uitlegt hoe je de appelmoes van HAK kan combineren.
De keuze voor Ilse was volgens HAK makkelijk. “Ilse DeLange
past zeer goed bij de doelgroep van HAK. Ze komt op zowel mannen als vrouwen
heel sympathiek over: bovendien is ze lekker Hollands, spontaan, nuchter en
eerlijk”, aldus Nicole Freid, marketing directeur van de groentefabrikant.
Nu is iedereen (inclusief haar zes zusters) fan van Ilse. En
naast dat ze natuurlijk lekker Hollands is, is de timing van HAK perfect. Want
wie is er nu geen beter voorbeeld van Hollands dan de dame die ons land
verdedigt tijdens het songfestival. De keuze is dan ook niet alleen gemaakt
door het spontane uiterlijk van de Hollandse meid. Maar ook de hoeveelheid
media aandacht naar Ilse tijdens het songfestival.
Ondanks dat ik Ilse een leuke keuze vind, had ik het ook
niet erg gevonden als HAK zeven Waylons met appelmoes had laten verschijnen.
0 reacties:
Een reactie posten