Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

woensdag 11 juni 2014

De rijke stinkerd

11:00 Posted by Unknown No comments
Jaren was hij gewoon een acteur. Niks bijzonders deed af en toe wat klusjes. Maar tegenwoordig is hij de Telfort man. Een man met veel geheimen als je het mij vraagt. Zo geloven een behoorlijk aantal mensen dat de Telfort man een echte man is. In plaats van de acteur Patrick Stoof. Bijzonder als je het mij vraagt. Want ondanks dat iedereen inmiddels weet dat Hans

van den berg wordt gespeeld door Patrick Stoof. Sommige geloven dat Hans van den Berg een echte miljardair was. Zo wordt er op verschillende fora meerdere malen gevraagd naar ‘de man van de Telfort reclame’. Het reclamebureau N=5 heeft het slim aangepakt. Ze hebben personage Hans van den Berg goed neergezet. Net genoeg dat het begon te leven.

Daarbij waren ze erg slim hier geen gedoe van te maken. Geen rare guerrilla acties om het publiek in iets te laten geloven. Nee gewoon de reclame zijn werk laten doen. Want het concept en de uitwerking waren in dit geval groot genoeg.

En zo konden ze in 2012 een gouden Loekie in hun zak steken. Hans, ik bedoel Patrick zegt hier overigens niet van binnen te lopen. “Reclame moet je niet doen voor het geld.” Nou Patrick wij hebben wel anders geleerd. Als je geld wil verdienen moet je vooral in de reclame. Want niks verdient zo makkelijk. Dit leerde we bijvoorbeeld al bij Roy Donders. Patrick zegt er geen miljonair van te worden. Ik snap niet dat hij voor minder zijn bed uitkomt.


0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1