AHOLD |
Een
tijdje hebben we moeten wachten, niet alleen op de WK actie van de Albert Heijn
maar ook op een nieuwe blog post over bekend door reclame. Want naast meneer
van Dale is Albert Heijn ook goed in het bekend maken van hun hamsters. Deze
wezens leven bijna een eigen leven zoals de pinguïns van Madagaskar.
Ze
zijn zelf zo populair dat Albert Heijn ze deze keer onderdeel maakt van hun WK
actie. Zo zijn de kleintjes uitgedost met WK goodies. Je kunt ze ergens
aanhangen of plakken.
Maar
wat voor ons eruit moet zien als een ‘leuke’ actie is voor Albert Heijn de
laatste strohalm. Want afgelopen EK mislukte hun ‘mannen tegen de vrouwen’ actie
faliekant. Klanten liepen massaal naar anderen supermarkten. En Albert Heijn
merkte dit in zijn kwartaal cijfers. Dus dit jaar valt Albert Heijn terug in hun
altijd goed gelukte hamsters. In dezelfde stijl als de Wuppies en de Beesies.
AHOLD |
Naast
de Nederlandse hamster is er dit jaar ook de Belgische hamster. Nieuw voor
Albert Heijn maar ook voor België. Onze zuiderburen zijn namelijk niet gewent
iets bij hun boodschappen te ontvangen. Een spannend moment voor Albert Heijn
en hun geliefde hamsters dus.
Albert
Heijn was wel zo slim om op de Belgische versie niet België te zetten maar WK
Brazilië. Zodat ze de hamsters ook nog mee kunnen geven na de eerste wedstrijd
van de rode duivels.
0 reacties:
Een reactie posten