Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

dinsdag 10 juni 2014

Bekend door reclameeeeeee

19:30 Posted by Unknown No comments

AHOLD
Een tijdje hebben we moeten wachten, niet alleen op de WK actie van de Albert Heijn maar ook op een nieuwe blog post over bekend door reclame. Want naast meneer van Dale is Albert Heijn ook goed in het bekend maken van hun hamsters. Deze wezens leven bijna een eigen leven zoals de pinguïns van Madagaskar.

Ze zijn zelf zo populair dat Albert Heijn ze deze keer onderdeel maakt van hun WK actie. Zo zijn de kleintjes uitgedost met WK goodies. Je kunt ze ergens aanhangen of plakken.

Maar wat voor ons eruit moet zien als een ‘leuke’ actie is voor Albert Heijn de laatste strohalm. Want afgelopen EK mislukte hun ‘mannen tegen de vrouwen’ actie faliekant. Klanten liepen massaal naar anderen supermarkten. En Albert Heijn merkte dit in zijn kwartaal cijfers. Dus dit jaar valt Albert Heijn terug in hun altijd goed gelukte hamsters. In dezelfde stijl als de Wuppies en de Beesies.

AHOLD
Naast de Nederlandse hamster is er dit jaar ook de Belgische hamster. Nieuw voor Albert Heijn maar ook voor België. Onze zuiderburen zijn namelijk niet gewent iets bij hun boodschappen te ontvangen. Een spannend moment voor Albert Heijn en hun geliefde hamsters dus.


Albert Heijn was wel zo slim om op de Belgische versie niet België te zetten maar WK Brazilië. Zodat ze de hamsters ook nog mee kunnen geven na de eerste wedstrijd van de rode duivels.

0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1