Als er een branche is waar gegarandeerd bekende personen aan de bak komen in reclames is het de parfum branche. Parfum merken willen niks liever dan een bekend persoon aan hun nieuwe geur koppelen. Waarom? Nou een geur verkopen is een van de moeilijkste dingen die er is. Zolang er nog geen geur tv bestaat tenminste. Omdat deze branche het puur moet hebben van de emotie in de reclame die de geur bij ons probeert over te brengen. Een bekend persoon uitkiezen komt dan ook heel nauw. Want de doelgroep die je aan wilt spreken moet een goed gevoel hebben bij hem of haar.
Zo koos Hugo Boss een tijdje geleden voor Ryan Reynolds. Niet
een onaangenaam hapje als je het mij vraagt. Hij valt goed bij de vrouwen en
mannen willen hem zijn. Zeker omdat hij vriendin Blake Lively is.
Hugo Boss zei; "Boss is een merk dat niet alleen de
klassieke stijl en verfijning vertegenwoordigt, maar het inspireert mannen ook
om hard te werken, kansen te grijpen en naar succes te streven in elk aspect
van hun leven. Tja en dan denk ik hoe breng je dit over in een reclame van 20
seconde.
0 reacties:
Een reactie posten