Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

vrijdag 13 juni 2014

The boss

11:31 Posted by Unknown No comments

Als er een branche is waar gegarandeerd bekende personen aan de bak komen in reclames is het de parfum branche. Parfum merken willen niks liever dan een bekend persoon aan hun nieuwe geur koppelen. Waarom? Nou een geur verkopen is een van de moeilijkste dingen die er is. Zolang er nog geen geur tv bestaat tenminste. Omdat deze branche het puur moet hebben van de emotie in de reclame die de geur bij ons probeert over te brengen. Een bekend persoon uitkiezen komt dan ook heel nauw. Want de doelgroep die je aan wilt spreken moet een goed gevoel hebben bij hem of haar.

Zo koos Hugo Boss een tijdje geleden voor Ryan Reynolds. Niet een onaangenaam hapje als je het mij vraagt. Hij valt goed bij de vrouwen en mannen willen hem zijn. Zeker omdat hij vriendin Blake Lively is.


Hugo Boss zei; "Boss is een merk dat niet alleen de klassieke stijl en verfijning vertegenwoordigt, maar het inspireert mannen ook om hard te werken, kansen te grijpen en naar succes te streven in elk aspect van hun leven. Tja en dan denk ik hoe breng je dit over in een reclame van 20 seconde.

0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1