NEM |
Met zijn eigen peilingbedrijf en Apple school is Maurice de
Hond een serieuze ondernemer. Zijn Apple school loopt erg goed en er zijn een
groot aantal scholen in Nederland die zich hierbij aan willen sluiten.
Toch moet Maurice een punt of een prijs hebben gehad waarom
hij over de streep ging. Zo weten we dat Natasja drie ton in haar zakken kon
steken voor de commercial. Ik verwacht dat Maurice nog net iets meer kreeg voor
zijn bijdrage.
Helaas waren de commercial van korte duur. Vier weken nadat
de commercial te zien was werd hij van de buis gehaald. Maurice werd gezien als
een gezaghebber. En mensen beïnvloeden op dat niveau ziet de reclame code
commissie liever niet.
Voor het NEM als voor Maurice dus niet echt een handige
keus. Wel mocht Maurice zijn geld houden. In tegenstelling tot Natasja die
contract breuk pleegde. Zij nam overigens haar rol in de media serieuzer. Zij wilde
niet geassocieerd worden met de klachten die via klanten van het NEM
binnenkwamen. Iets waar Maurice ook wel even over na had mogen denken.
En zo zie je maar. Bekende mensen poepen ook en hebben geld
nodig om hun kont af te vegen. In het geval van Maurice met briefjes van 20
euro.
0 reacties:
Een reactie posten