Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

maandag 9 juni 2014

Matt Demon vs. Vanille latte macchiato

15:01 Posted by Unknown No comments



We hadden natuurlijk al Matthew McConaughey die niet meer echt televisie waardig is. Maar onder het zelfde kopje mag van mij Matt Damon in de Nespresso reclame. Nu ben ik een van de grootste Nespresso fans die er bestaat. Zelfs de melkschuimer wordt hier veel vuldig gebruikt. Maar bij het zien van Matt Demon verslichte ik me toch echt even in mijn vanille latte macchiato.

De reclame wordt eerst ingeluid door George Clooney. Het voorbeeld dat mannen mooier oud worden dan vrouwen. Maar Matt Demon moet dit stadium duidelijk nog passeren. Hij is nog niet oud genoeg om hem onder de noemer ‘oud en sexy’ te stoppen. Maar ook niet zo sexy meer als hij vroeger was, met zijn iets te dikke lijf.

Nu is het ook niet helemaal eerlijk. Want terwijl George Clooney te zien is in een elegant en afkledend zwart pak. Moet Matt het doen met een donker blauwe zakkerige blouse. Niet echt flaterend als je het mij vraagt. Daarnaast moet Matt natuurlijk de under dog spelen in deze reclame.

Net zoals bij Matthew worden ook George en Matt omringt met vrouwen die mooier zijn dan zij. Ondanks dat  Matt en George het doen met onbekende vrouwen worden ze er niet lelijker op. Ze rennen zelfs op de acteurs af. Al kiest een enkeling voor een kopje Nespresso.


Geen slechte keuze lijkt me als ik naar de Matt Demon van nu en jaren terug kijk. Ik wacht nog wel een paar kopjes.

0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1