Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

maandag 16 juni 2014

Plies pas het product aan

15:40 Posted by Unknown No comments
Hugo Boss
Bekende mensen inzetten terwijl zij veel op tv te zien zijn werkt natuurlijk top. Zo hadden we al Ilse Delange voor Hak tijdens het songfestival. Maar geen mooiere inhaker dan het WK. Dus zie je overal om je heen reclames met onze voetballers. Behalve bij Nike natuurlijk.

De beste reclame vind ik toch de combinatie van de AH hamsters en onze voetballers. Zij koppelen de voetballers aan het WK inplaats van ze aan hun product te koppelen. Daarnaast krijgen ze een hoger likability vermogen door de schattige beestjes.

Hugo Boss
De slechtste reclame vind ik absoluut die van Robin van Persie. Ja daar is ie weeeerrrr. Zo had ik het eerder al over Ryan Reynolds. Het lekkere ding van de Hugo Boss reclame. Hier in Nederland hebben ze hem ingewisseld voor onze Robin. Ook niet geheel onaangenaam om naar te kijken. Maar ik vind het zo gemakkelijk om snel iemand anders op een poster te plaatsen. Ontwikkel dan een speciale editie voor het WK. Trouwens Boss Bottle Sports was een betere match geweest met de voetballer.

Voor andere landen is er wel een speciale variant gekomen op het luchtje. Boss Unlimited. Klopt een stuk beter bij de voetballers.



0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1