Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

maandag 9 juni 2014

Kopje irritant

15:01 Posted by Unknown No comments
Sommige BN-ers vallen onder het kopje irritant. Zo ook Gerard Joling. Op zijn tijd kan ik wel om hem lachen. Maar in reclames is hij meestal niet briljant. Zo ook in de reclame voor de plus. Met de toi toi tooi campagne is Gerard (hoe kan het ook anders) te zien met een enorme verentooi. De oude vertrouwde plus vulploeg groep vertelt dat je nu bij Plus veren kan sparen. Toi toi toi voor het WK. Hoe verzin je het zal je denken. Nou toi, verentooi, je snapt hem zelf al.

Nu vraag ik me af hoe Plus zich wil onderscheiden in deze oranje massa. Want ze zijn natuurlijk niet de enige. En waar iedereen met spanning wachten op de nieuwe actie van de Albert Heijn. Op de actie van de plus zit vaak niet half Nederland te wachten. Net zoals op Gerard Joling natuurlijk. Dit is wat Plus en Gerard waarschijnlijk gemeen hebben. Samen met deze actie.

Gerard schijnt een neus te hebben voor dit soort reclames samen met slechte hits. Toch kiest Plus wel voor een bekende Nederlander die op dit moment veel in de publiciteit is. Want naast het tv programma; Alle mag op vrijdag is Geer ook druk met de toppers in concert. En dan heb ik het niet eens over de vete met halve ex topper Gordon. Beter slechte publiciteit dan geen publiciteit zullen we maar zeggen. 

Uiteindelijk maakt het niet uit welke BN-er of actie plus gekozen zou hebben. De winnaar was al bekend voordat zij begonnen. De juichpakken van Roy Donders en Jumbo zijn namelijk allang uitverkocht. En ondanks dat spaart half Nederland nog even door voor een juichpet om het plaatje compleet te maken. 
Waar ik beter naar kan kijken is de making of. Dus hier voor jullie.. 

0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1