Bekende mensen en communicatie. Een goede match. Je ziet ze namelijk overal. Ik ben nieuwsgierig naar alle vormen van communicatie met bekende mensen. Waarom doen deze personen ons zo veel dat bedrijven steeds weer de keuze maken voor hun. Ik ga op zoek naar communicatie met bekende mensen en leg je haarfijn alles uit wat hierover te weten valt.

maandag 16 juni 2014

Bekend en ze ruiken altijd lekker

15:40 Posted by Unknown No comments
Bekende mensen en hun parfums, gek wordt ik ervan. Je hoeft tegenwoordig maar een beetje bekend te zijn en hup je eigen parfum moet op de markt. Zo hadden we al Christa Aguilera, Beyonce en natuurlijk Katy Perry.

Wat mij altijd opvalt is dat de parfums altijd voor een grote maar jeugdige doelgroep zijn. Niet raar natuurlijk want de meeste jonge meisjes zijn fan van deze sterren. Maar er is geen ster die de behoefte voelt een echte parfum op de markt te brengen. Het zijn geuren die goedkoop zijn en snel vervliegen. Misschien wel omdat dat voor deze sterren ook geldt.

De reclames zijn daar in tegen absoluut niet goedkoop. Ze duren vaak lang en zitten vol met beelden die de deur van de parfum en de ster moeten vertegenwoordigen. Zo worden het bijna meer promo filmpjes voor de ster dan voor het parfum.

Uiteindelijk is de naam van de ster die zo'n luchtje doet verkopen. Hoe mensen daarna ruiken zal ze een worst wezen, ze ruiken zoals Beyonce. Absurt natuurlijk als je erover na gaat denken maar zo werkt het wel. Mensen kopen namelijk makkelijk producten van sterren. De reden dat merken zo dol zijn op het verbinden van hun producten aan hun product of merk. Zeggen dat een product door een ster is ontworpen of ontwikkeld is helemaal fantastisch. Want dan loop je dus letterlijk in de lucht van Katy.




0 reacties:

Een reactie posten

UA-50942311-1