Wat mij altijd opvalt is dat de parfums altijd voor een grote maar jeugdige doelgroep zijn. Niet raar natuurlijk want de meeste jonge meisjes zijn fan van deze sterren. Maar er is geen ster die de behoefte voelt een echte parfum op de markt te brengen. Het zijn geuren die goedkoop zijn en snel vervliegen. Misschien wel omdat dat voor deze sterren ook geldt.
De reclames zijn daar in tegen absoluut niet goedkoop. Ze duren vaak lang en zitten vol met beelden die de deur van de parfum en de ster moeten vertegenwoordigen. Zo worden het bijna meer promo filmpjes voor de ster dan voor het parfum.
Uiteindelijk is de naam van de ster die zo'n luchtje doet verkopen. Hoe mensen daarna ruiken zal ze een worst wezen, ze ruiken zoals Beyonce. Absurt natuurlijk als je erover na gaat denken maar zo werkt het wel. Mensen kopen namelijk makkelijk producten van sterren. De reden dat merken zo dol zijn op het verbinden van hun producten aan hun product of merk. Zeggen dat een product door een ster is ontworpen of ontwikkeld is helemaal fantastisch. Want dan loop je dus letterlijk in de lucht van Katy.
0 reacties:
Een reactie posten